Відновлення нашої історії з архівних матеріалів Швеції

Доброго вечора, друзі!

У ніч з 26 на 27 січня 2021 року я знайшла оригінальні зображення дипломатичного листування між Україною і Швецією в Державному архіві Швеції (онлайн-архіві) і розмістила посилання на ці зображення на своїй сторінці у Facebook. Після цього цією інфомацією поділилися люди у різних країнах і попросили мене зробити окремий блог для моїх невеликих історичних знахідок. 

Саме це я і роблю зараз. Щоб якось систематизувати те, що я періодично публікую. Я спробую продублювати свої пости з історичної тематики на Facebook тут. А поки що ви зможете знайти їх, якщо використовуватимете на Facebook хештег #нашаісторіяМТ.

https://www.facebook.com/hashtag/нашаісторіямт 

Я сподіваюся, що ви досліджуватимете матеріали архівів разом зі мною, і що ми зможемо відновити нашу славетну історію. Все те, що століттями знищувалося в Україні. Ми маємо право
знати історичну правду. Якою б вона не була. 

Приємної подорожі до джерел! 

З повагою, 

Марина Траттнер. 

Comments